Natti Natti cuties

L here
Kollade nyss på Jennifers Body, fan va sexig Megan var i den altså ;) Haha.
Men synd att hon paja sitt fina ansikte med alla botox saker
hon kunde ju i alla fall väntat några år med det... aja.
Själv så gick jag aldrig på gymm idag. Palla inte. Som vanligt...
Hm.. har inte riktigt varit mig själv idag haha men allt is back to normal! Promise babiess.
Tog domhär två i söndags innanför bussen, snacka om att folk stirra ner
mig totalt när jag sitter där med en fet stor big kamera och fotar på
fönstret... Haha men aja. Det var ju faktist så fint väder. Har inte sett solen på några år nu.
(Haha överdriv men känns fan som de.)
Kisses L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0