Folk vet mer om dig än du själv..

Varje dag får man veta någonting nytt om sig själv, något man själv inte visste att man sagt eller gjort.
Folk skapar falska ryckten i hopp om att fler ska gilla dom och ogilla den utsatta personen..
Jag fattar inte riktigt vad det roliga är, att de ens orkar bry sig -.-
Jag skulle aldrig orka ta mig tid att ens lägga en tankte på en person som inte ingår i mitt liv.
Det är det sämsta med att känna många, för så fort man blir ovän med en person så skapas skitsnack.
Skitsnack som inte ens är sann..
Det är därför jag undviker att umgås och snacka med personer som snackar skit om allt och alla.
För om en person snackar skit om någon annan med dig, kommer den snacka lika mycket skit om dig med någon annan.
Jag vet jättemånga personer som är sådana, falska rakt genom.. Visst jag har vissa vänner som faktiskt är så, men det är därför jag inte säger för mycket till dom.
Jag menar.. Sköt du ditt liv så sköter jag mitt ;) Svårare än så är det inte.
Varje dag får man veta någonting nytt om sig själv, något man själv inte visste att man sagt eller gjort.
Folk skapar falska ryckten i hopp om att fler ska gilla dom och ogilla den utsatta personen..

Jag fattar inte riktigt vad det roliga är, att de ens orkar bry sig -.-
Jag skulle aldrig orka ta mig tid att ens lägga en tankte på en person som inte ingår i mitt liv.

Det är det sämsta med att känna många, för så fort man blir ovän med en person så skapas skitsnack. Skitsnack som inte ens är sann..

Det är därför jag undviker att umgås och/eller snacka med personer som snackar skit om allt och alla. För om en person snackar skit om någon annan med dig, kommer den snacka lika mycket skit om dig med någon annan.
Jag vet jättemånga personer som är sådana, falska rakt genom.. Visst jag har vissa vänner som faktiskt är så, men det är därför jag inte säger för mycket till dom.

Jag menar.. Sköt du ditt liv så sköter jag mitt ;) Svårare än så är det inte.

Mohammed Ali - Tro om mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0